zaterdag 13 oktober 2012

Toeval bestaat niet

Vanavond zette ik de tv aan om een detective op de Belg te gaan bekijken. Ik was nog wat vroeg en kwam midden in een informatief stukje over egels terecht. Omdat ik mezelf laatst nog met een egeltje vergeleken had, zette ik het geluid harder.
"Egels zijn fantastische diertjes, ze zullen je niet teleurstellen," zei de voice-over. Dat was alles wat ik over egels te horen kreeg, want er werd doorgegaan met een ander onderwerp.
Kijk, daar word ik dus blij van :-)


foto: www.quomagazine.nl

2 opmerkingen:

  1. Ken je deze? http://www.youtube.com/watch?v=qpng3piXEcU

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neeee.... wat een ontzettend lief liedje. Dankjewel, Jacinta. Misschien leuk om de kinderen te leren, het is tenslotte volop herfst.

      Verwijderen