dinsdag 6 december 2011

Kerstballen breien


En toen stuitte ik op dit boek. Meteen gekeken of ik het bij de bieb kon lenen, maar nu blijkt helaas dat ik nog even geduld moet hebben voordat ik het kan lenen. 
Wat een prachtige foto hebben deze twee Scandinavische mannen op de cover gezet. Ik ben helemaal verkocht, nog voordat ik begonnen ben. Ik vrees alleen dat het Heel Moeilijk is om een kerstbal te breien en dat het boek vooral Frustrerend zal uitpakken, maar goed, dan kan het nog inspirerend zijn om de verschillende Scandinavische motieven te bekijken en eventueel na te tekenen. Kan ik ze nog eens in een borduurwerkje verwerken.
Maar wat vind ik ze leuk, deze mannen met hun breiwerkjes! 

4 opmerkingen:

  1. Vooral die ingebreide space-invaders poppetjes van de rechter... moest er erg om glimlachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja he? Die zijn goed. Wou dat ik zo'n trui voor manlief kon breien, maar dat is een Te Groot Project ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, OK, maar toch ook een beetje hilarisch, niet ? Doet me denken aan Theo & Thea, "Creatief met kurk"...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zullen het vast zelf ook een hilarisch idee gevonden hebben om zo'n boek te gaan maken.
    Maar goed, het zijn wel mode-mannen, las ik, dus wie weet hoe serieus hun bedoelingen wel niet zijn...

    BeantwoordenVerwijderen