maandag 9 januari 2012

Chaos is goed

Hoei, wat stroomt er veel energie door mijn lijf! Teveel. Als ik nu geen kwetsbaar pootje had, rende ik even een rondje om het huis.
Hoe begin ik in die chaos?
Ik heb echt geen idee.
Maar... chaos is goed, zou manlief zeggen.
En dus heb ik mijn uitkerende instantie nog maar eens gebeld en geïnformeerd of ik niet alsnog aan het traject van het IMK kan deelnemen waarbij je op weg geholpen wordt naar een eigen onderneming. Daar word ik later vandaag over teruggebeld.
Het is wat.
Hoei, zeg ik nog maar eens.
Kent iemand dit gevoel?


2 opmerkingen:

  1. geheel "toevallig" citeerde ik gister in mijn Artist's Way cursusmateriaal deze zin:
    Groei, bloei, verval en chaos zijn allemaal even belangrijk voor evenwicht en voortbestaan. Als mens groeien we vaak enorm aan een chaotische periode. Het brengt ons bij de kern van het leven.
    (uit De diepe vreugde van manifestatie, momenteel 4,99 bij de Slegte)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, mooi, want zo hartstikke waar inderdaad.
    Dank je wel en ik spreek je gauw, verheug ik me op!

    BeantwoordenVerwijderen