vrijdag 27 januari 2012

It will come, it will come, and not too late

It will come, it will come, and not too late
- Artist's Way-juf van Hella Kuipers -


Deze uitspraak ontroert mij. Hij viel mij gisteren toe en hoe meer ik hem laat binnen komen, hoe meer ik besef dat dit is wat ik nodig heb. 
It will come, okee, dat geloof ik nog wel. It will come, it will come, twee keer achter elkaar, dat verzacht meteen. Ja, ja, natuurlijk, ik weet het, je hebt gelijk. Maar dat laatste stukje, dat doet het 'em.
And not too late. 
Dat prikt overal dwars doorheen. Recht in mijn willen, in mijn onrust en mijn ongeduld. Daar, daar en daar, daar zitten jullie. Misschien besefte ik het even niet zo, maar ze zijn er alledrie nog steeds.
Ik ben al 43.
Mijn uitkering stopt einde van dit jaar.
Ik moet ergens geld mee verdienen.

Pas op de plaats. 
Blijf bij die Bron, het plezier, het experimenteren en leren.
It will come, it will come, and not too late.

Dank je wel, Hella 



1 opmerking:

  1. gooi je wens het universum in, en die zal erop reageren :-)

    dat geloof ik zeker

    BeantwoordenVerwijderen