maandag 16 januari 2012

Op een dag als vandaag

Even kort, vandaag. De kinderen zijn thuis i.v.m. een studiedag van hun leerkrachten en ik rol van het ene in het andere:

  • Dochterlief die van haar spaargeld een spel wil kopen en gefrustreerd raakte van het feit dat het maandagmorgen is en dat haar gang naar de winkel dus met enkele uren uitgesteld moet worden...
  • Een heel leuk en inspirerend telefoongesprek met Hella Kuipers over het starten en hebben van een eigen onderneming. Wat is mijn niche? Waar kan ik bij aanhaken / op inhaken? Wat wil ik weggeven? 
  • Een meditatie die in het teken stond van 'uit mijn ondernemingsverhaal stappen'. Tijdens de meditatie is er een 'time-off'. Moeilijk, zeg!
  • Door het knisperende weer gefietst om boodschappen te doen. Wat een zaligheid, had het niet verwacht dat ik zo zou genieten van zo'n heldere, koude dag.
  • Zoonlief die samen een appeltaart wil bakken en wel meteen! Woef. Toen ik zei dat ik dat tot na de lunch wilde uitstellen was het zijn beurt om gefrustreerd te zijn. De appeltaart is er uiteindelijk gekomen en staat nu gaar te bakken in de oven. 
  • En nu moet Het Spel gespeeld worden. Ik ben er even tussenuit gepiept omdat alles nog in elkaar gezet moest worden, maar verwacht dat dit elk moment klaar kan zijn.
Zo gaat dat dus. 
Een goeie dag gewenst!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten