donderdag 20 oktober 2011

De spiegel van de kapper



Gisteren heb ik me onder handen laten nemen door een goeie kapper. Dat was wel weer eens nodig, want ik merkte dat ik mijn krullen steeds vaker in een staart of knot 'wegwerkte'.
Nu is het leuke dat hij me een coupe heeft aangemeten die ik nog nooit gehad heb. Hij heeft het langer gelaten in mijn nek en toch over het geheel genomen korter geknipt dan ik eerder toeliet. Er is nu niets anders meer mee mogelijk dan dit en dat bevalt me wel.
En toen zag ik 's avonds Femke Halsema bij DWDD. Zij heeft ook zo'n langere nekpartij. Haar kapsel lijkt wel iets op dat van mij nu.
Echt leuk. Ik ben er heel blij mee. Natuurlijk zit HET 'em niet in de buitenkant, maar zo'n nieuwe, frisse look draagt wel degelijk bij aan het geluksgevoel!

2 opmerkingen:

  1. Oh wat heerlijk! En het ziet er heel leuk uit je nieuwe coupe (te zien aan je nieuwe profielfoto :)).
    En het is dus ook weer goed gekomen met je haarkleur?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je! Ja, die mousse die ik er naderhand overheen heb gedaan heeft de kleur wel goedgedaan. Het grappige was dat de kapper me nog complimenteerde met deze prachtige haarkleur :-)

    BeantwoordenVerwijderen